Nikdo nechce vyhazovat peníze oknem - v reklamě

Internetová reklama - bez té to už nejde. Každý by ji chtěl, ale už pryč jsou ty doby, kdy si nechyli klienti vše zpracovat naráz a nehleděli na výsledek. Spoléhali se totiž na to, že když zaplatí ty velké peníze za firmu, která se jim o vše "postará" budou mít to nejlepší.

Jenže - ono byly firmy a "firmy", obchodníci a "rychlopodnikatelé" a tak nám, poctivým, zrovna nepřidali na věrohodnosti. Dříve tu byla samá reklamní agentura s nějakým jménem a tam se skrylo spousta lidí. Pak se řeklo.. "..může za to ta a ta firma" ale jméno žádné...

Tak jsem si řekl... Dost již bylo firem, je třeba pojmenovat toho, kdo Vám reklamu dělá a s kým jednáte. Například Ilja Hynek - internetový reklamní agent. Funguju, podnikám, splním co slíbím a stojí za mnou velká firma - MAFRA. Výsledky publikuju online a reference ukazují, co je možné.

Zástupců jedné firmy je vždy dost a v reklamních agenturách se neustále lidi mění. Výdělek má vždy firma, zastoupená několika či desítkami až stovkami obchodních zástupců, ale ti co zůstanou jako jádro firmy, Ti pak musí řešit i předchozí nespokojené klienty původních obchodních zástupců - nebo i ostatních firem, takových, které nesplnily, co klient chtěl.

Je pár firem, které mají jméno a existují tu už od dob internetu v plenkách, jsou tu firmy, které udávají směr a nenápadně táhnou internet vpřed.

A teď hledejte mezi stovkami firem tu nejlepší, s dobrou pověstí, kvalitní a za dobré peníze.

Jak mám v prvním příspěvku - od Google - "Žádný klient není tak bohatý, aby si mohl dovolit levnou agenturu" a tedy, za pár peněz můžete něco mít, ale není toho mnoho, a za hodně peněz, hodně muziky.. Vždycky se najde nějaké přísloví..

Seznámím Vás tady průběžně s něčím, co nemá v českém internetu obdoby a co je tak revoluční, a jednoduché, výkonné a funkční, ověřitelné a statisticky měřitelné...

Uvidíte sami.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak poznat dokonale chráněnou fotovoltaickou elektrárnu?